What i got

Börjar komma i mitt lugn igen. igen och igen och igen, alltid efter en stund.
Kan göra med min livstil. But i like it.

Så länge man kommer upp och jobbar dagen efter är allt ok.
Fast känns som imorrn kommer bli lite trögt. haha :D

Längtar tills jag är ledig. Tänker försöka med fredag.
CUS I KNOW U WANT ME 2 :D



Im sick and you like it. Your pretty much the same and I like that.



Längtar efter mina 300miljoner, tjatar om dom på jobbet, snaaart, ska bara vinna.
Hatar mitt jobb, därför behöver jag vissa saker. Makes me feel good :)

Kommentarer
Postat av: Filippa

Haha, nä hur ska man göra?! Åååh.. vilken duktig tjej, och duktig matte såklart! Ja, jag vill också skriva in oss, hur gör man? På måndag kommer vi hem, då får vi leka! :) Pusss

2010-05-06 @ 19:51:37
URL: http://imcederlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback