a virgin like you

antingen är ragnar mördad eller mördare?
vilket är bäst liksom. blir snurrig. igår mådde jag dåligt.

blir störd på magen som inte kan få in annat än 5 tuggor mat om dagen,
inte konstigt att det bubblar och gurgglar i den konstant som om den ska explode!



idag har jag gjort något otroligt dumt, som jag har blivit avrådd att göra hela mitt liv,
men det va panik! totalpanik. och det löser sig, akta maffian!
men när man tycker om någon gör man konstiga saker.

ÅKER TILL KNIVSTA IMORRN!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag tror att det är ragnar som är mördaren (eller han är misstänkt). Hemskt. Vi gick ju i samma klass!

Vad har du gjort för dumt Madicken, ajja bajja. Men vadå, åker du till Knivsta?! Varför? :) Trodde du ville komma och äta tårta här ;)

2010-05-12 @ 17:00:40
URL: http://imcederlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback