Starlett Johansson

Ursäkta alla för mitt humör :D
Mitt hatiska, argsinta, deprimerande, ledsna och psykiska humör :D
MEN SÅ MYCKET RÖRA OCH INGEN RO. blä.
Har skrikit och varit bitchig mot alla och vill bara snacka skit och vara arg :)
Behöver semester, haha. Vill åka på kryssning :D
(bjud mig)
Jobbar varje JÄVLA dag denna vecka, tänkte jobba högst 4 pga av Tequila,
MEN FU JOBBET. Ska sluta där :) Har bestämt mig, orkar inte..
Kommer dock sakna folket, supermycket. Svårt, kanske inte gör dte. KANSKE.

Ikväll blir det iaf tacomys med Sofia, Malinn och Sara!
Och dricka en flaska vin och bli asfull och vara glad :D

Imorrn Magnus Betnér :D Hoppas på 10 points men vet inte :D


"Det är många som känner sig manade att visa upp sina hjärtan på allmän plats
Men alla mår dåligt o alla mår skit håll det där för dig själv o ditt usla liv

Låt tankarna styra vad hjärtat känner. Det är så att va vuxen o så o bli äldre"


Ja sorry, ska hålla det för mig själv och mitt "usla" liv :) ska bli vuxen ye..



(Vill ha en till hundbebis, VILLVILLVILL,
ge mig 12000 så köper jag en imorrn, plz..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback