Reglerna har ändrats




Har en MIN bebis i famnen.

Städat hela lägenheten igen. Börjar gilla att städa, är ju så litet så går rätt fort och blir ju så fint sen. Viktigt!

Syster ska snart komma ner hit med Maia också ska jag bjuda på laxpytt. (köp 3 pytt på coop för 100, klart man slår till) DOCK får inte alla pytt plats i frysen, inte en chans liksom, så grävde ner 2 utanför dörren, hah. Clever girl. Bebis har svårt att sitta still, kanske börjar bli trångt, växer som en gnu tycker jag, hon har väldigt mycket attityd för sina 2,7 kg. Mamas big love!

Känns som en vecka som kommer sänka mig så hårt nu. Mensvärk ggr 1000, always makes me down :P Tog på mig "för mycket" jobb för trodde att lillasyster kunde vara barnvakt, visste inte att hon skulle till Åkersberga, men hon tar på tisdag, Frida på onsdag och Ida på fredag, hoppas allt går vägen nu.. Långa arbetstimmar, måste lämna bort bebis så länge :( Sen ska man försöka att hitta på så mycket som möjligt på minsta möjliga tid. Take a chillpill!

Gjorde en spellista på Itunes som heter light, only mysmusik. Meliky.







Drömde inatt om en pojk,
som jag varken vet namn eller ålder på,
men han finns,
haha tror jag.
OM DU FINNS SÅ RING MIG.
Fast verkligheten börja komma ifatt mig..
och säga tvärtom.
Jahapp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback