Pjanoo

Tycker det är jätte tråkigt att facebook fuckar, vad fan ska jag göra?

Hunden låter massa nu när hon har ätit haha, SPY INTE!

Äh ska göra så jag ser levande ut idag, gå ut och leka med vovvis nånstans.
Sen ska jag gå och lämna bort mina absolut sista pengar till chefen, får vara dödspank i 3 dagar.. Haha har ju fan knappt mat hemma men snart fredag och då blire lite shopping: mat, hundgrejer, smink, alkohol!

Tror att dagen kommer suga. Har blivit sådär att jag inte kan vara själv igen :(
Jag som tyckte om att hänga själv yao, äh får umgås genom sms.. YEY.


Mår inte mycket bättre idag. Måste fan äta något ordentligt men blir svårt haha :D

Ska iaf städa och tvätta idag, ovanligt eeeehh....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback