pensionär

alltså. nu räcker det! är inte 16 längre, är 20 vuxna år, skärp dig!


pepp talk to myself.


för inatt va så waste på pengar och tid! alltså jag va så arg så jag skulle smälla till nån. gick ut flera gånger ur rummet, med knutna nävar för att jag inte skulle trycka till nån. haha. vad händer med mig? snart händer det ju fan något. kanske skulle käka såna där aggropills? tur att jag ändå kan behärska mig!


funderar dock på vem som stoppade en kudde under mitt huvud och ett lakan som täcke? :S no clue.

somnade 5? klev upp 8, åka hem, sova! vakna av att hundstackarn spyr.


nu ska jag sova en timme sen blire till å fixa till här innan gäster lol.


ALDRIG MER, VAD TROR JAG? less..

skiter fan gärna i den där jägardansen om dom inte fixat biljetter ännu. kokar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback