Ola Kala

Have you ever felt that nothing's ever going your way?
Every good thing that you find is always running away

Don't be afraid

Don't be afraid
'cause everything is gonna turn to be OK
Don't be afraid



Har insett att lite pmskänslor och trötthet får vem som helst att inte orka helt och hållet!
Har skyllt på att hunden är odräglig men har kommit på att hon är VALP!
(energisk sådan, då hon inte sover, typ 30% av dygnet ;o haha varför klaga sönder??)
Dom lyder ju inte, dom stannar/drar i kopplet, dom bjäbbar och biter.
Ingen idé att muttra och sura, jag måste ta vara på valptiden, kommer ju sakna den sen!
Åh jaaa jag låter ju verkligen som en morsa. haaaaha.
Och hela min helgplanering gick i rök och bah poff! Tråkigttråkigt :/
Känner mig inte riktigt bestämd längre med vissa saker som jag är när jag pratar om det,
men som sagt, mycket snack och lite verkstad.
Antar att det har lite med det här äckliga vädret som gör att man känner sig lite nere också,
men plz.. SNART VÅR!

Har iaf sovit bort hela eftermiddagen med Tequila och det va fett värt även om solen sken ute :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback