Månday

Mår absolut skit. Usch. FEBER. Ont i magen.
Trodde nästan jag skulle ringa 112 inatt.
Synd att det alltid ska bli såhär, JAG BEHÖVDE VERKLIGEN JOBBA IDAG :(
Need the money..

Har iaf skurat under sängen, behövdes, tack vesslan!

Ska diska och dammsuga. Vill inte. Vill mysa :D
Vill vara kär i nån som är kär i mig och vill mysa haha :D
Hade vart livet..

Men är nog svårt att bli kär i nån som jag har blivit.
Är faktiskt sjukligt less på mitt beteende och hur jag tar ansvar över saker.
MEN PALLAR INTE MED DET ANNARS :)
En dag löser sig allt, det vet ju alla :)
MEN VILL INTE BARA SITTA HEMMA OCH GLO FÖRFAN.

Idag är en sån där dag som känns helt piss.
Btw, hade mens i 2 dagar 1½ vecka för tidigt, vad säger min kropp mig?

KRAMA MIG :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback