Communication

For 27 years I’ve been trying to believe and confide in
Different people I’ve found.
Some of them got closer than others
And someone wouldn’t even bother and then you came around
I didn’t really know what to call you, you didn’t know me at all
But I was happy to explain.
I never really knew how to move you
So I tried to intrude through the little holes in your veins
And I saw you
But that’s not an invitation
That’s all I get
If this is communication
I disconnect
I’ve seen you, I know you
But I don’t know
How to connect, so I disconnect



Synd på ATT STORFESTEN PÅ HELA 4 PERS TOG SLUT. dom drog på stan/krogen..
Men okey, kan tacka för skjutsen men ville festa, höll på att somna men piggnande till när dom drog på krogen. Bra för Tequila för hon är dödstrött men jag var ju festsugen, så skickade några sms men den jag ville festa med hade redan åkt hem och druckit öl så FUCK THAT :( fanns ingen som kunde skjutsa mig till dig.. next time babe :D iaf Frida dissade ju hårt ikväll fast detvar hennes idé att dricka, eftersom jag har varit dödsbakis sen igår, men hon va så party igår och sa att vi skulle dricka så jag fixade en karta öl men hon dissa ;) DÅLIG STIL BABYHONEY :) Men har terrrat Sofia med sms så hon  fast hon sov tills nu hehe hon kommer snart så jag får lite sällskap, "hatar" att dricka i ensamhet, haha, nej inte hatar, men kan säga patetiskt, men det är för att jag vägrar lägga mig, nån kan ju skicka ett sms och skriva att vi ska hänga nu, TYP DU RAMVIK HAHAH. nej i know, du sover >_< hahaha OCH NEJ JAG ÄR INTE KÄR. bara drunkoskön, just like you :) + och - u know :) = prefect hahah eller? :D BIG CARE ;) nej. Drar till Uppsala snart, fan va fint. Jag lever livet men hade hoppats på mer haha :D Läste inlägget från igår hahahh MINNS INGET. Stört full. BTW, love to HELENE som va barnvakt idag, har aldrig älskat mina kompisar så mycket som nu när jag skaffat Tequila :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback