144

ÄR HELT JÄVLA SLUTKÖRD FORTFARANDE
Plus sjuk tror jag

Hjärtklappning, skakis och kunde inte äta för halsen va igen snörpt!

KAN KANSKE BERO PÅ 2DAGARS HAPPYALKOHOLFEST utan mat. ye
Men hade ingen hunger och inga pengar :D
Fast man känner att man måste väl ha lärt sig.
Var inte nykter igår när jag körde bil och det va SJUKT OBEHAGLIGT!
Ska aldrig göra om det här.
Haha. FAST VI DRAR JU TILL RAMVIK I HELGEN IGEN HAHA<3

Sorry men vart LIIITE kär i Tommys hus och gård :D PERFECT FÖR MIN BEBIS

Sen så var jag väl lite nerkrushad på alla... HAHA. Shit pommes skämmes!
Brukar bli så, alltid! DET KOSTAR ATT LIGGA PÅ TOPP, och att alltid vara fullast:P

Älskar att jag ringde mamma halv 10 på lörddamorgon för att säga att hon inte skulle få nån bil den dagen för då fick jag frulle på sängen, EN GOGROGG. Sen gick det utför. Fredagen var ju jävligt lugn jämnfört men den minns jag inte heller.

Men som sagt, kanske är så, jag är ovan? :)


BLIR INGEN ÖL/VIN/GROGG idag inte. Hur mycket jag än vill (OCH NEJ INGE ALKISPROBLEM, SKULLE NOG HJÄLPA MIG KOMMA TILL LIVET.. eller tvärtom) Blire inte bättre imorrn måste jag fan uppsöka något, trodde seriöst jag skulle dö idag haha :)


ne vill jag ha ett samtal och hejdå, men kommer aldrig få det samtalet så damn! men hade vart kul. TITTA PÅ TV OCH LEDÖD HELA DAGEN. OKEJ PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback