Yesterday, all my trouble seemed so far away

Now it looks as though they're here to stay.
Oh, I believe in yesterday.


Nu ska jag ta en promenad med Vickan och Maia, mysigt kanske :D
Sen blire till att laga middag hos padre som jobbar över...
MEN IAF så blire IKEA efter det och det blir ju grymt kul :D
KÖPA KÖK, KÖPA ANNAT? Vad vet man, lägenheten ska bli klar snart så det går att bo, vore ju en fördel.. Måste kolla upp min dator :( Den vill inte funka, måste skaffa internet och tvbox.. Mycket nu :P Får ju en absolut ångest varje gång jag tänker på det, eller när nån frågar hur det går och vad som är kvar.. JAG VET INTE är mitt svar för jag orkar inte bry mig vilket är jätte dumt, måste bry mig mera! Skrev ju iaf kontraktet igår så nu fan är det MIN MIN MIN lägenhet :D:D:D:D Blir nog bättre till sommaren..


Tror nog jag ska börja samla.. Är ju som sagt samlarobjekt, hehe. HELT OKEJ
Ska också inhandla en "bästa kompis" snart, hehehe im in need!
Har också funderat på att ta upp kontakten med en gammal vän.. KANSKE OM JAG ORKAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback