Money makes the world go 'round

FYFAN VA JAG HAR VARIT ALERT IDAG!
Jobba 7-12, sen till papi och äta mat, försöka sova medans folk ringde och smsade...
Springa och bada mellan 13.15-15.15 med Princess och Ingbritt, jobbe jobbe.
Sen traaaska hemåt och tänkte bygga ihop ett skpå men somnade i min säng i min egna lägenhet och sov så jävla bra fast folk SMSADE som vanligt heheheh och sen ringde mormor och väckte mig (1600), då va hon uppe hos Vickan och ville bli klippt så okay :D Klippte tillna lite och käkade snabbmiddag tills pappa kom (1700) och så gick vi ner och fixade i lägenheten, fick så mycket gjort :D Hela köket är I PRINCIP klar, bara lite småtjafs kvar ^_^ också satt vi upp gardinstången som ska vara för sängen och hängde upp en handukshållare på toan, JAG ÄR NÖJD. Nu sitter jag hemma helt utpumpad :) Tog med mig några öl ifrån lägenheten ifall att :) Barsan frågade om jag ville ut och sa KANSCHE, är inte jättesugen men kanske blir :) Men är så trööött, kan gärna hålla mig tills imorrn och chilla idag och göra det "vanliga" + öl :) Tidig kväll och pepp inför att fixa ännu mer imorrn. BEHÖVER FIXA SOFFAN OCH ETT TVBORD SÅ ÄR DET KLART TYCKER JAG! Plus varmvattnet då i duschen (viktigast!)

--

LOVE YOU BOYTOYBLOGG<3<3<3 haha. /konstnär:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska sluta messa, det verkar ju så himla jobbigt för dig!!!!!!!!1

2010-01-23 @ 05:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback