Jag kom, jag såg, jag segrade!

Mår inte så värst bättre nu. Hatar att vara sjuko u know!
Men lite, suger dock att inte kunna sova på natten ;(
La mig efter elva i sängen och låg vaken till 4-5 nånting och då bestämde jag mig för att jag inte skulle kunna jobba mellan 7-12. mådde fan inge bra liksom!

Är jävligt skraj nu, sjukt skraj över mitt vuxenliv i lägenheten!
Hatar att bli vuxen.. Hatar att vara själv! ENSAM. Passar inte mig.
Jag har bett Isak att hjälpa mig med en massa saker, saker som jag inte kan för jag vet ingenting, och han är en rätt bra och snäll person som kan säga rätt saker och hjälpa for real!
Måste skaffa mig en sambo snarast! En liten kissekatt :)

Har faktiskt blivit jävligt taggad nu inför festival i sommar haha! :D
Men har ingen aning om vart jag åker.. Och vet inte med vilka.
Men det är långt kvar till sommarn, behöver ju inte stressa :)


(Börja lördag 22:00, sluta söndag 08:00 + 70cl Rom + 1L Baileys + 30cl Martini + två 1L boxar vin + ½ flaska vin + 3 småflaskor vodka + c:a 10 öl + hög musik + 5 bra personer = Mycket bra party)




17,14:
SÅ SJUKT TRÅKIGT ATT VARA ENSAM HEMMA HELT SJÄLV :(
HAR INGEN MATLUST OCH INGEN RO ATT SITTA STILL!
Men har hittat 2 nya smklåtar från 2010 som jag vart lite kär i!
Mår sjukt illa :(


20,45
är egentligen helt död men måste väl utnyttja det jag köpt nångång :D
drar på fetäventyr. är väl tillbaka om 1-2h!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback