idag: självmord

real life.
så. tillbaka till verkligheten.. VILKET SUGER.
kunde inte sova inatt, låg och tänkte på en bok jag ska skriva!
om hur alla människor nångång har tänkt tanken att döda någon.
så kul har jag när jag försöker sova.
kollade på film för att försöka somna. dålig film.
mår dåligt. hostar och spyr typ. not okay.
börjar jobbet om 24min. NEEEEEEEJ.
vill inte tillbaka, men är nog återställd snart.
har varit skönt med "semester"!
alltid när jag ligger och vrider och vänder på mig kommer jag på så bra saker.
så bra saker att skriva. och så bra saker att säga.
äh. ska sluta vara en bitterfitta.

och eftersom jag har så dåliga erfarenheter av festivaler på sista tiden så tänker jag åka i sommar! men eftersom jeppe inte troligen vill ha med mig på arvika, vilket jag förstår, är jobbigt att vara singel på festival med ett ex, så åker jag på någon annan :) frågan är bara med vem...... ida kanske :) och vilken. shit. så PEPPAD. not. men va så sjukt länge sen jag hade kul på festival, eller okay, hade sjukt kul på arvika, va bara så jävla blött.
ne. nu orkar jag inte med er igen :) ska börja bli seriös.
hjälp mig att gå ner kilon, i beg you. vill bli lite slim iaf.
tänkte nog stänga ner min blogg anyway, är ju ingen som läser den egentligen :D
fast skönt att skriva av sig eftersom jag har så svårt att prata ^_^ talfel kanske.
ELLER BARA SÅ JÄVLA SNÄLL OCH NÖJD.
hejdå.

Kommentarer
Postat av: emmaboo

jag läser ju :))

2010-01-11 @ 10:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback