down with the sickness

Vilken bra dag idag!
Jobbadeeee, gick på stan, hittade inget jag skulle ha så köpte massa öl... :D
Snackade med Barsan så hon och hundIsak kom till stan och vi tog bussen till lägenheten, knäckte varsin öl också var vi duktiga :D Byggde ihop en skohylla och en lådhurtch (stavning?) Vilket va asdryyygt för ryggen men det vart bra :D Sen gick jag hem och kollade på tvtvtv och åt kokt korv (leva på!) och nu sitter jag här.. Funderar på om det blir samma sak som alla andra kvällar... LÄR JU :D Fast är så trött så jag ser dubbelt när jag skriver.. JÄTTE JOBBIGT. Har också snackat med Sara om mitt nya jag som är på gång :D Kommer bli döläckert :D



-




HAHAHAH VEM E DEEE????? :DDDD EHEHHE

Kommentarer
Postat av: MaYa

öl! fasen vad göötttt!!

2010-01-21 @ 21:36:43
URL: http://mayama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback