Calleth You, Cometh I

Nu är jag heeeelt slutpumpad lovers.
Ska äntligen tvätta håret, längtat.
Är så sjukt äckligt att det N Ä S T A N blir snyggt. igår iaf!

Har flyttat in mitt bord i lägenheten. DET ÄR FINT.
Du vet sånt där skitdyrt barbord med 4 skinnkläda stolar.
Älskar rika givmilda kusiner liksom<3
Imorrn kommer sängen. Har också hittat nåt fint på jysk jag vill ha.
Finns också en JÄTTE stor skitfin asdyr skinnsova hos kusinera. vill ha lite. men får inte plats i guess. massa synd. måste ha en soffa.
Har bestämt mig för att skaffa en kisse sen. SEN! Måste försöka vänta. BEHÄRSKA MIG.

Min mp3 är borta. typiskt. Men är så trött så orkar inte bry mig!

Nu har jag också flyttat ut allt från Jeppes lägenhet, skönt men ont som fan i ryggen nu :( va så mycket och så tugnt! Men iaf gjort :D Så kan äntligen tvätta playboy mhmmmm!

Dags att sova, funderar på att kanske se en film? men orkar nog inte. Blir bok. HELT OK.

Imorrn äre hårdkörning igen. GO MADICKEN! (du kan uttala "go" svenskt eller engelst, your call!)



( http://www.youtube.com/watch?v=6Y92-NFRXIc&feature=player_embedded )

Kommentarer
Postat av: såffi

det är ju tur att du är söt i alla fulla fall. fin bild å sånt. puss?

2010-01-13 @ 12:11:11
URL: http://hate-free-zone.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback