Tequila

"Nameless" aka "Mammas lilla bebis" har äntligen fått ett värdigt namn :)


Vill ju ha något "eldigt".. Liksom FRÄNT som passar min tuffing, behövde va lite spicy,
det ska typ brännas i munnen :D
Har haft så sjukt många ideér och förslag, nästan för många, supersvårt har det varit!
Tills nu. Kände att det fanns 3 vinnande: La Rush, Chilli och Tequila!
Ingen förutom jag gillar La Rush TYP :) Fast det spelar ingen roll för det är min brud ;D
Men kändes inte 100! Chilli kom vi på nu ikväll när jag va hos Hannas mamma och myste.
Lät flammigt och gryyymt!
Men hon ser ut som en Tequila, gjort från första början ju :D
Och om man har haft tankar om hundar så har man oftast hittat på namnen för länge sen,
så att man kan "paxa" dom :D Så Hanna hade ju Tequila, osis liksom.
MEN vi kom fram till att hennes mops inte kommer passa i Tequila, utan Belle eller Doris :'DD
Eftersom Tequila passar till en mörk attitude brud, ingen ljus liten knubbis ;)
Så nu norpar jag åt mig namnet innan hon ångrar sig!



Så officiellt, this is me and my dog (Jack Russel/Lhasa-Apso blandning): Tequila!


Kommentarer
Postat av: mikaela

tequila gold! eller silver? ;D ihihi man vill bah äta opp na

2010-02-24 @ 13:41:18
URL: http://pickadoll.blogspot.com
Postat av: emma

passar ju jätte bra (:

2010-02-24 @ 16:35:11
Postat av: Filippa

Tequila, snacka om att när man läste det så var det pricken över i:et!! Verkligen ett bra namn, passar perfekt! Så söt!

2010-02-25 @ 00:05:40
URL: http://imcederlund.blogg.se/
Postat av: Erica

AWWW hon är så söt :)

2010-03-05 @ 01:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback