Dansmusik

Har ju inget att skriva!!

Eller jo, kan nog komma på!
Fick inte hem hela låten, konstigt!

Var inte beredd på igår, hah, inte ett dugg, men jag gillade det :D

Känner mig väligt ensam idag, usch, vill ha en hund, så hemskt mycket!
Speciellt när Filippa sa att hon skulle skaffa en, shit ge mig en :D
En liten bulldog, skulle passa mig så perfekt :D Så ge mig 16000 så blir den min.
Äh, blir väl en katt :) Älskar ju att vara själv (vad har hänt?) men ibland blir det långsamt,
jag blir så lat av att vara helt själv, behöver nån som säger åt mig att göra saker,
orkar inte ens gå till brevlådan att hämta post. haha.
Som idag tänkte jag handla men skjuter upp det imorrn för då blir jag tvingad att gå förbi affärn efter jobbet så man är väl smart ;D jag har iaf tvättat idag (Y)

Nej, jag behöver nån att dela mitt liv och få minnen med :) Ett djur passar perfekt!
Inget kräl iaf hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback