maybelline

så otroligt fjantingt att behöva 1 glas vin och 3 öl för att våga skicka ett mess!
men jag fick ju ett bra svar så jag är glad ändå :D och ni ska va stolt över mig.

idag har jag sovit, en massa. så otroligt skönt.

SCHEMA:
torsdag: 7-16
fredag: 7-12
lördag: 1630-2130
söndag: 7-12, 1830-2130


på fredag blir det utgång, först syster @ bittens och sen brudar @ gennys.
undra vem som ska få vara hundvakt.. vill du? :)

har verkligen spånat på löplinan och ska fixa ihop nån med pappa, awesome.
hunden börjar ju rymma nu så måste införskaffas snarast!

ikväll bjöd jag på middag, torsk och potatis med smältsmör och rivna morötter.
JAG KAN OM JAG VILL. nu mår jag illa, kanske är snusen, kanske inte.
(jag har inte ont i magen, har du ont i magen? nä! <3)

nu är det mindre än en vecka kvar till löning. jag längtar!



NU: långprompa med vovvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback