Killing lies

OJA DET ÄR SÅ JÄVLA GÖTT MED LAPIN, SMAKAR SOMMAR SOM FAN ÅH GUD.
Igår vart det vin och spec med Sofia, VERY GOOD. Hanna joinade på ett hörn :D
Fick också sexy underwears av Hanni, thankya<3!
Pretty fin torsdagkväll.
Var ju lite förbannad över helgen, inte bjuden på fest och inget jobb. SUCK!
Meeen då kan man ju lika gärna ta vara på tiden, så ja en lapin fick knäckas heh.
FUCK VITA VECKOR PPL. Bara man kan dricka lagom :D hah!
Men Sara ringde och hade hört rykten om att jag ville jobba så YES JOBB PÅ SÖNDAG!
Gött mos miao! Så ikväll blir det utgång, jag menar real utgång.
Har inte varit ute på en sån sen jag blev "mamma" :D
Gonna be fucking awesome. Vet dock inte med vem jag ska ut med men skitsamma,
får väl gå själv i värsta fall :D

Har plockat ögonbrynen, ska måla naglarna fulrosa IGEN haha och hittade min stav till läppen!!!

OCH JAG TJATAR ÄNNU MEN GE MIG KÄRLEK :D Vill ha så mkt pojkvän så jag dör :D

Men AHH Ola kommer till lilla härnösand, fattar ni? MIN ola? :D:D:D fyfan va bra. fyfan va bra.



äh back to strokes and the beeeer som redan har satt sig i huvet lite. annars skulle jag väl aldrig skrivit här ;) haha. längtar tills på måndag och sommar. fyfan va leva livet<3


--


1619

verre: kan inte du hämta oss på logen?
mdick: men jag mumsar på en öl..
verre: men gå hit och ta våran bil!
mdick: men jag har ju druckit öl!
verre: jahaa.. HEJDÅ!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback