If we ever meet again

I'll never be the same if we ever meet again,
Won't let you get away if we ever meet again,
This freefall's got me sold, kiss me all night, don't ever let me go,
I'll never be the same if we ever meet again


Hade det riktigt mysigt i min fina soffa igår :)
Sofia kom förbi med jordgubbar ju :D

Har idag tagit 1h prompa med vovven, jobbigt men skönt.
Handlade saker till henne för 600:- på arken ;o men värt det!
Träffade också Erik en snabbis :)

Och nu har jag beställt kläder för 1500 :O
Jag behöver verkligen sommarkläder så hoppas dom passar.
Skitbilligt ju :D är säkert 7 plagg eller nåt sånt :)
Nu behövs det jacka och skor också.. Skorna vet jag ju, converse ofc
meeen jacka är pissvårt :S

Snart ska jag coophandla så fort mamma ringer att jag kan få bilen!
Sen kanske träffa Fridus och springa in på boa för en bib foa, always:)


Har tagit ledigt från jobbet hela veckan, SÅ JÄVLA VÄRT OCH SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback