Usch och fy!

BLÄ. Såååå bakis, hur gick det till?.... Mögeltoast på det, yeees! Ska åka och bada snart med en tanta. Yiha.. Livet känns långt borta idag. Funderar på att börja om, ett nytt liv nånstans. Är så less på det mesta igen. (tjat tjat) Behöver något nytt att ty mig till. BEHÖVERBEHÖVERBEHÖVER. I stort behov av behörighet, rörligethet, beröring osv. TÄNK EFTER NOGA NU, DET KAN TA SLUT NU ELLER OM ÅR, TÄNK TÄNK TÄNK. Jobbigt att tänka hur man vill ha det på riktigt. Vore ett stort steg att till och med flytta till Sundsvall. Ska pierca mig snart, kanske. NÄR ÄR DET MIN TUR DÅÅÅÅ????? Alltid samma klag yes :) Mozilla är fuckd också, fattar (de) naaada. VALEVALE<3 lilla spanien! Vad ska man bli när man blir stor? Ska jag plugga, ska jag jobba, ska jag leva, ska jag dö? Kollade i en jätte gammal skolkatalog :D SÖTASTE EVER ELLER? :D Gillar att hoppa ibland, alltså i texten, ska inte finnas nånting att fatta eftersom jag inte fattar själv? Inte alltid, eller jo jag fattar men vill inte förstå, ser förbi och går. ÄR så jävla rädd för att dö och mitt bondeliv känns så långt borta, eller va.. Hela mitt liv känns så långt borta, kan se det om jag verkligen spänner blicken i det men orkar inte så länge, är verkligen en mögeltoast det här... Vill göra något speciellt, hitta på något kul, hitta någon som gillar att göra impulsgrejer, som kan ty sig till mig, men lol, har ju så många ändå, finns alltid nån att mysa till det med, hitta på något, Ida igår, impulssupa, var ju dock för att jag va så jävla förbannad på Jesper, gillar inte hur han prioriterar saker, känner att jag inte orkar bry mig ändå, blir bara så jävla ledsen på hans beteende, så du vet, skärp dig eller hör aldrig mer av dig! Va bra supe igår, mysamysa hos Dennis, Gusten kom förbi en snabbis :D Finte! Lite GuitarHero på Bittens och lite cider, bra måndag. Tung Tisdag. Vad händer i helgen? INGET! Men nästa helg är det Sundsvall :D BOBHUND. Leva livet. HITTA KÄRLEKEN???? Har så svårt att finna den hela tiden, älskar väl Jesper av hela mitt hjärta men han bryter bara ner mig hela tiden så vet inte vad, orkar inte hur mycket som helst :) Vill inte släppa taget, vill intevillinte. Menmen. LIFET HAHA. Ska äta min mögelost och åka och bada snart. YE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback