Natt blev till dag..

..TILLSLUT. Kunde inte sova. jävla kukfan. såg iaf en bra film. POWDER BLUE

Har hänt så mkt idag, orkar inte berätta, bara kortfatta. typ såhär:
jobba, fnittra mycket, bli glad rakt igenom, cykla fort, käka thai med pappa, bli involverad i något jag inte förstår, oroat mig för mycket, handlat väska, tagit fram grönkappan, fått lönebesked, blivit riktig medlem på studera.nu och hittat 3 olika kurser, fixat och donat med pappas present, byt piercingar överallt förutom nipple, lagt upp ett album på facebook, INTE levlat på farmville, laddat hem musik, titta på gamla bilder och längtat tillbaka, vill gå vidare med livet.
Kvällen fortsätter med att vara barnvakt, röka en halvcigg, dricka kaffe, kanske kolla på nån serie jag laddat hem, titta på något jobbgrej på internet, sova tidigt.

Imorrn är det iaf Bob Hund, jag hoppas verkligen på det här nu!!




Kommentarer
Postat av: emma

madicken du måste uppdatera snart (;

2009-09-30 @ 01:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback