Jobbe //öl heh

Har jobbat i matsalen idag. Gymnasiets matsal. yeh.
Såg mycket slusk och mycket fint, massa snack och fniss om att Madicken jobbade i matsalen. JAG FÖRSTÅR ER HEHEHEHEHHEHEHEHEHEH


repeat life.





Nu är Ida här, leva livet! Farmville gick bra idag, tjänade en slant och levla litt.
Tänkte gå på G Force imorrn, MEN BIOJÄVEL går inte ännu. suug!
Ska köpa Bob Hund biljett, hade mer pengar än jag trodde, nice ye.
Spela lite Laserhall snart då, är du på? :) Jag är på. Kul ju.
Ont i nosen, septum jefla.








--- 1903

Så du dricker öl, du dricker öl
Nej det gör jag inte, har vart nykter hela veckan
Så du dricker öl, du dricker öl
Jag är bara mänska, ibland så tar man sig en bläcka
Ölasuget, korkar upp en Carlsberg
Tar några klunkar och beundrar dess färg
Värmen börjar sprida sig uti min kropp
Beställer fler och fler tills bartendern säger stopp



BLIR ÖL NU MED IDA, CARRO OCH DENNIS, TACK OCH LOOOOV!
Fina fesken. Fylla på gång, lite irreterad så fylla behövs :D
Vill gärna ha tillbaka min storebror :'DDDD haha, love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback