I gotta feeling this night gonna be a good night

Är i Nacksta igen såklart! Lever livet hos Ida och Maya, och Mayas brud heh. Köpte lite öl till tjejerna (UTKÖPARN) och lite cider to moi, kände nästan på mig att det självklart skulle bli lite drickir. Sov lite länge idag, inte meningen, men har iaf köpt Bob Hund biljett :D Sen så ska såklart ALLT hända i helgen....
suger lite vafaaannnn!! Menmen, nästa helg blir nog iaf bäst :) Ida står i köket och lagar spaghetti och köttfärssås, precis det jag åt till lunch<3 älskar maten hehe, älskat tjejen kanske mera :D Fick lov att sätta in en fin bild från min semster här i Nacksta sen i våras :D DET VA SÅ JÄVLA KUNGDAGAR DET, levde liiivet for real :) Köpte ett par ASstora briller xDDDD ser ut som en real flie asså. fluga detvillsäga, vet inte hur det stavas men kanske så... kostade ju bara 49 svenska kronor så måste ju slå på stort hehe! och 7,0 heheh 5 st hehe. Sen på vägen ner i bussen så va "MITT" busskort spärrat, konstigt, vart lite nervös men löste sig, fick ett kvitto där jag skulle skriva namn och SKOLA/KLASS, jag fick heta idamaria andersson, klass 3 NTI gymnasiet heheh. HAHAHA uscha, skäms neh :) Luktar gott nu yesyes. Blir nog en repeat sen förra onsdagen :) Lite drickir och Fråga Olle, fast nu ska ju Ida och brudn hennes dricka också :D BLIR JU SUPA NICE. Är så sugen på att ta hååål i läppen typ, medusa yes. Och göra min tattoo nu hehe, men väntar tills lönen osv. vet inte riktigt VARFÖR jag gör den men den blir nog söt :D hehe, pratar med carro på msn, hon tror att jag är ida :D LURAR LITE hehe. Pinsamt om hon skulle prata lite skit om mig :) Och jag är inte sur på Jesper, vill bara vara försiktig så att han inte stampar på mitt hjärta bara :) Men ska nog bli kul ihelgen, jeppsen hemma också kommer Erik hem, måste hejja ju! :D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback