Hmpf.

Eh, kollade nyss statiskten på min lilla blogg här.
Har igenomsnitt typ 4 personer som kollar in per dag men igår så va det 28st?
Hm, från ena dagen till den andra, weird. Jag bryr mig iaf inte, blir bara förvånad haha.
Finns egentligen inget här och läsa :D Bara svammel!

IGÅR: kommer hem till Dennis där Gusten också är, blev bara vi 3, NICE!
Dom äter lite och dom spelar lite och vi åker och hämtar öl och sen kör vi.
Jag fick 4 julöl 33cl, bah kände jag, NADA. Men kände av dom ändå.. hehe
Fick också en MalibuJuice "drink" av Gusten, svepte den faktiskt :D
Sen åker vi på Bittens, där träffar vi Karin och Petra, sitter med dom!
Köpte 1 cider, blir bjuden på 1 också, eftersom Karin bjöd laget runt :D
Borde inte känna mig så onykter ändå, va ju ingenting i drickväg?
Men ah jag va väl berusad hehe. Men det va trevligt :D
Vi åker tillbaka till Dennis och har efterfest dvs jag lägger mig och sover, heheheheh.
Gusten och Petra är upptagen med att ha tungorna i varanda och Dennis och Karin bara chillade runt, Karin va dock supertrött och tänkte väl gå och lägga sig när jag klev upp... klockan 5, sov alltså 2-3 h haha. Då tog jag cykeln hemåt, mådde illa, WHY? Tänkte att okej, jag försöker spy, ställer mig vid en buske, 2 fingrar i halsen, UÄK, kommer bara slem, FINE WHATEVER!! Fortsatte hemåt, lagade till lite mat, åt hälften, läste lite bok och somnade.
Vakanade av att mamma och Maia kommer in och börjar prata med mig, uuhh. Inte skönt, berättar för mamam att jag kom hem 5, gå ut ur i mitt rum hejdå typ. Sover till ett, känner mig sjukt utvilad typ :)

Dom ringde från jobbet nyss, ska jobba imorrn :D AWESOME!

Ska väl gå till min syster och måla snart.. Skulle varit där vid 11-12 imorse, OPS ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback