en ensam prinsessa i ett stort kallt slott eller?

Lol princess mdick, plz :*

Visade en bild på en tjej jag inte gillar för hanna, hennes kommentar: -"USCH, va äckligt!" - LOVE YOU HANNA<3

Känner inte peppen för att bo själv, LITE FÖR STORT.
FÖR VET NI *SKRYTSKRYT* så bor min pappa i typ Härnösands finaste hus, FUCKU BRUDJEVEL VINNER ÖVER DIG I ALLT, och den kostade en och en halv miljon, mer än du någonsin kommer vara värd haha. som Jag sa till Sofia idag när vi käkade på Kina att jag är en vinnare, känner mig så jävla winwin! Och alla är LOSELOSE. sorry, alla kan inte va som jag:) (BTW) Gillar inte att hela Härnösands befolkning kommer pryda sitt breda (or bonie) ärsel med en döskalle, comeon, visst superhett!! PÅ KILLAR MEST! Men serri asså, det va ju år sen vafan, jag va fan 20kg mindre när jag köpte mina första haha. loveu. lovemyself. MEN OKEJ, mode är mode, det är också mode att ha hål i sina strumpbyxor, som jag, fashionhoe as i am! hehe, klart jag har hål i strumpbyxan, FASHION AND TRASH! Känner för att skriva massa, typ en bok, om allt jag tänker på. Tänker på att försöka försöka försöka bli smal, en dag. Jag bara sväller, magen spricker upp i bristningar, VÄLKOMMEN ATT SPY, men jag bara fortsätter att pumpa min ballong i magen, för d e cool. Om jag hade vart n*gger hade inget brytt sig, då äre nice att va fet :D Jävla less på håret också, men kommer inte klippa mig plz, SÅ FULT MED KORT HÅR ;) ne skoja, vissa passar, VISSA INTE, IDA ÄR HET! Jag saknar Ida, hon måste komma hit nu, sova i min säng och snarka i mitt öra. Jag skulle kunna åka till svall bara för att hämta henne, fattar NI??? Är inte så lätt att bo här själv SOM SAGT, är så otroligt nervig och rädd av mig, rädd för allt, kommer nog inte somna. Därför ska min lompenslompen babe komma i helgen, han vill stanna i Boden men jag kan nog övertala han, annars får jag väl gråta mig till sömns.. Du får stanna nästa helg, men inte nu när jag är alldeles ensam. OK?

Igår (HELT RANDOM BYTA SAMTALSÄMNE) ((NEJ BTW JAG OCH JEPPE ÄR INTE TILLSAMMANS, VI HAR DET KOMPLICERAT PÅ FEJJAN, MEN RÖR OCH NI DÖR OK? FAST JAG VET ATT VISSA RÖRT OCH NI SKA DÖ, HOROR)), men ja, igår, IDA VA HÄR KANSKE. Vi tänkte lana lite, men oj fanns bara internet på en datta, alltså på denna dator jag sitter vid nu, JESPERS SOM JAG HAR FÅTT LÅNA, TACK GOSEN MIN! Men det är ju så segt så man orkar ju inte. Iaf, IGÅR FÖR 7459235 GÅNGE YE, idaidaida, vi chillade lite overallt, lagade mat, käkade i växthuset, inte i östra flygeln, lol, hehe. Madde hälsade på, jag och ida lekte med händer, haha, vi spelade galen panna, vi hälsade på barsos bebis och vi kidnappade barso i bilen och körde till statoil och sen följde vi efter en uttryckning till äbro yes. Sen gick jag och Min Ida och la oss och sov, sen upp imorse, tidigt som fan, käkade nybakat bröd och myste till det litt. Sen åkte jag och jobbade och hon till skolan, sen efter jobbet käka med Sofia, ha dålih utsikt haha, köpa kläder på hm för 560:- (bh, strumpbyxor, 2 klänningar, strumpor) sen gasa lite hem till Sofia, dricka lite dricka, röka lite, åka hem en snabbis, spela lite farmville, byta om, åka till Sofia, FÖR JAG PRIORITERADE ATT ÅKA DIT istället för att kolla that 70s show eller sova liksom, för jag är söt, kramade på henne och sa hej då, sen kom Hanna hit och vi satt med varsin laptop och nördade LITT, sen bessa varsin sallad och kolla lite på tv och sen kolla på Hangover och sen åker hon hem och jag sitter nu här. Men tror jag ska gå ut i min ensamhet och ta en cigg och gråta, LOL INTE, bara känna mig väldigt ensam, får sova med Astor ikväll :)

Det va en del :) Hope you enjoyed it!

Kommentarer
Postat av: såffia

aaawwww <3

2009-09-09 @ 10:12:51
URL: http://hate-free-zone.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback