im aaaa dreamer

Försöker se på Royal Pains just nu i denna stund, men mycket stör, plus att jag börjar jobbet snart och har inte gjort något, förutom att ätit värsta lunchen :D haha SÅG JÄTTE ÄCKLIGT UT men va jätte gott typ.. Jag är nog nån slags skitkock iaf. Idag fyller Madde år :D Kalaaas ikväll :) Igår var det mys hos Malinn med Ida, kollade klart på Coco Chanel filmen, den va nice! Ska också bli skönt med vit vecka :D Förhoppningsvis blir helgen räddad av bio i svall på lördag. (Ville inte kliva upp imorse)

Känner mig inte lika FUCKING höstdeppad och cpångest längre, kan må bra hur länge som helst utan att behöva krypa ihop hehe, fast nu när jag tänkte på det glider det tillbaka, skit heheh men försvinner snart, ska ju bada lite... WOHO... Mycket hängde nog på tiden på månaden, då förstärks allt, nu är det över och jag känner mig lite bättre :)

Fick massage igår! <3 Levde livet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback