å en ge s te




- long time no see, dont ever come back.

 

 

 

--- en timme senare!

 

SÖKT SKOLA TILL VÅREN. jag gjorde det, jag gjorde det för i helvete! men jag tänker inte tänka att jag blir intagen, blir jag inte intagen så gräver jag väl ner mig. men blir jag intagen så är det bra. Sökt till UMEÅ. SNÄLLA GUD ELLER VEM FAN SOM HELST. låt mig komma härifråååååååååååååååån. skulle bli så jävla kul.

  • GLASDESIGN
  • GRAFISK FORM
  • FOTO

Tror det skulle vara rätt okej, passar nog mig, vore awesomeneeess

 

/men jag kanske är på god väg?


Kommentarer
Postat av: mikaela

jag tror du är på jättegod väg! men vad fan.. härnösand is not the same without you. men go for it if you get in. umeå är najs!

2009-10-11 @ 22:53:42
URL: http://pickadoll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback