torsgatan 5?

JAG SÄGER BARA PLZ YES PLZ.
Kollade på den lilla lägenheten idag, hah den är liten och söt :)
Typ som Maddes förra!
Om jag sträcker armarna rakt upp så når jag taket med hela handflatan :´D
Fula väggar men man fixar det antingen med färg/tapet eller bara fina saker :)
Tänkte på mormors lägenhet först men orka KÖPA. Blä.
Den är ju dock sjukt nice med inglasad balkong mot nattviken!
Ska inte bli nån fest lägenhet, man kan säkert va 2-3 pers och lite vin :)
Blir ju drygt mot grannen (syrran och maia) att ha dunderfest när dom sover,
kan faktiskt tänka på andra också :D
Är så sjukt sugen för jag vet att jag skulle klara det och det skulle bli SÅÅÅ AWESOME!
Vill bara ha något eeeeget!

Ne nu ska jag sova. HAR INTE SOVIT NÅGOT INATT HAHA. Det blev korsord och filmer för hela slanten, eller ok sov typ en timme mellan 8-9 och imorse kanske :D Men sjukt kul hade jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback