Slutet av November is hereee.

Första advent igår. Ny vecka, slutet på en månad.
Har inte mycket alls att säga förutom LESSLESSLESS
FÅR ALDRIG SOVA UT. Inte ens på "lediga dagar..."
Fått munsår. suger.

Plockade svamp idag. va ok va!! Gav allt till vickan :) Hon vart glad!

Ska kolla på lägenhet med Hanna i veckan. AWESOMENESSSS.
(fast vill ändå ha lägenheten på torsgatan :(((.... )

äR INTE glaaad :) Vill slumra till för real alltså!:!:!:!!11..
Tänkte tanken att ställa mig på e4an haha. ALLTSÅ SHIT MADICKEN SKÄRPNING!!

Äh saknar missen lite :) Lite mycket för mycket iblaaaandhelatiden inte ok.

Kanske är gravid, hej mamma hehe. kanske inte men kanske. vore nice eller?
Äh sova snart eller? Jobba imorrn eller? Lever livet? ELLER ELLER??? Äh skulle inte ha något emot bittens ikväll. RACKARNS AZZÅ. Blir lite less, hahahah klag klag! Vill jobba hela tiden så jag slipper göra andra saker FÖR JAG ORKAR INTE TRÄFFA DIG HEHEHE. Vet inte riktigt vad jag ska säga till dig. Tur att du inte läser min blogg?!?!?! hehe....
Hoppas på jobb hela helgen, FÖRUTOM FREDAG, FEST SOM FAN! GRATIS SPRIT LIKSOM COUNT ME IN BABIESSSS.

har haft ont i huvet hela dagen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback