Lördagkväll.

Började dagen tidigare än tänkt.
SKULLE JU SOVA HELA DAGEN!!
tack madde och isak! :D:D:D:(

Sen har jag suttit med hjärngympa hela dagen xD KORSORD<3
Vid halv 3 frågade Pettan om jag skulle ha en öl! YES SIR!
Nu 4-5 (minns inte...) öl senare ska man på fest... NÖRDFEST, hottie.....
hahah ser ut som skit.. har mittbena ;)
Ska svepa i mig en 35a smirnoff vodka hehehe.
Ringde Jejkan efter skjuts :D AWESOME.
Blir nog bra. Är pepp :) Dock sjukt mätt... taco fylld. kanske spyr <3

Tror att jag rusat in i något för fort.. IGEN OCH IGEN.
Gör alltid samma fel, vi får se hur det går, förhoppningsvis awesome!
Vi ska ju iaf plocka svamp måndag :D:D:D HAHA. så jävla bra :)
Känner mig som världens iskallaste tjej mot världens snällaste pys....
fan. Men ok :) Ska bli bra, nångång det med :D
LEVA LIVET!




(Tycker att Owl City är bäst av allt just nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback