Spanien är ett land där man dricker öl!

Vart utekväll igår. Drack lite för mycket tydligen men skötte mig!
Gick inte in på nån club, kändes inte värt. Vart donken och sen drog vi hemåt..
Jag och Ante försökte fånga tuppar och kaniner på vägen hem.
Stal en säng inatt, ville inte sova på soffan, hade ju massa översovare här såatt.
Var ju lungt, inget liv över att jag stal Dennis säng liksom. Han sov i Antes och Ante la sig på golvet.

Ibland känns det bara som ett stort kaos här. Men det är ändå skönt.
Är helt ensam i kollektivet nu.. Dom andra drog på beachen, ska dra snart jag med.
Måste bara handla vatten. Ibland vill man bara åka hem. Kolla bara på jobbet.....
Vi MÅSTE söka annat, så jävla sunk och oseriöst känns det som.
Idag är det nästan 30 eller mer i solen. Kommer nog bli sönderbränd.
JAG SAKNAR SÅ MÅNGA OCH KÄNNER MIG SÅ LITEN.
Men jag klarar det. Har ju inte ens gått en vecka.. Och här ska jag bo länge.
Bo länge utan vissa personer i min närhet som jag behöver daglig dos.
I allafall en speciell person, det är kanske nu man känner, när man är dödslångt bort från varann att JAG verkligen behöver närheten. Kanske inte är den bästa men den finns och blir lite besvarad, ibland! Att man verkligen tycker om personen, hur dumt den ändå har betett sig. Haha, jag ska sluta vara så blödig, går väl över en dag får jag hoppas. Försöka med ett nytt liv. Jomenvisst. Är ju här för att fixa allt men vill ändå gå tillbaka. Eller nej inte helt. Vill att lite av mitt liv ska komma hit, är lite mer värt att ha livet i Spanien än hemma i kallHärnta. Jag klarar det! Jag ska..
Känner ibland tårarna svida bakom ögonlocken men har hållt mig. Men nu när man är helt ensam så kanske man ska prova. Skulle nog vara så skönt. Jag fattar dock inte hur Hanna kan hålla skenet uppe, hon tappade ju börsen igår. ALLT viktigt. Jag skulle gå under. Åka hem! Känna failen.. Men det är ju bara jag. Stor och stark på utsidan men liten som fan inuti. Skulle behöva en kram haha. En riktigt skön stor varm kram. Kanske.. Kan du inte komma hit? Nej jag vet men ändå hah.

Jag ska sluta deppa. Är ju lördag. Ner på playan och köpa en cerveza. Som alla andra dagar.
Livet är bara så oseriöst ibland :P Men jag är ju iaf här! Det är det viktiga. Att man lever.

Det va väl det mesta, men utöver det så är det bara prima. SOL hela dagen. Brun ska jag bli.
Frisk som en nötkärna, iaf om ryktet stämmer haha.

Vill hälsa PUSS PUSS PUSS till min Ida. Du finns med mig i tankarna<3

Kommentarer
Postat av: syrran V

hej lilla du! tycker att din blogg är väldigt djup o lite deppig ;) vill ha mer happy och foton på stranden... men det är ju jättebra att du kommit iväg, kommer gå fint. Ni kan ju bara söka något annat jobb, typ på en restaurang, hmm vilka bar ideer jag kommer med. Lycka till nu och stanna kvar i värmen! Stora kramar

2009-03-14 @ 16:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback