Men kom då! Va vill du?

Har väl inget direkt att skriva, men bara så ni ser att jag lever :) iaf halvt!

Igår hade vi en riktigt bra utekväll, tror jag haha, närå men jag njöt!
Med lite alkohol i blodet funkar jag bra, hehe, ne alkis varning på den meningen rly!
(mamma och pappa, läs inte detta!)
Alla vill bara sova och ligga och dra sig, jag vill göra något!
Alltid så rastlös, why? Varför kan inte jag bara vara chill.. Måste ha damp eller nåt.
Försöka väcka folket lite extra tidigt för att hitta på något, går inte så bra, vågar inte heller.

Har kommit på att jag är psykist störd typ, är rädd för ALLT. Verkligen allt OCH alla... Jobbigt.
Hanna sa nyss: skönt att ta det lugnt ikväll.
Hahha jag vill inte! PARTY ON! LIVING THE DREAM?!!!!!!!!!! måste tatuera in det nånstans :)

Jaja, over and out, kanske ska ta en siesta... BORING!

Kommentarer
Postat av: Anonym

madicken jag saknar dig och lägg ut bilder på bdb. älskar dig du är bäst det vet du!

2009-03-25 @ 18:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback