Inte ett moln på himlen, bara stekande sol!

Har mest softat på balkongen idag, läst bok och käkat frulle.
Blåser lite kallt efetrsom vi är så långt uppe men varmt ändå!
Utsikten vi har på vår kära park är så nice! I den finns det: påfåglar, höns, tuppar, änder, bockar, strutsar, sköldpaddor, kaniner, kalkoner, svanar och säkert andra chillare :D
Awesome. Bor ungefär 15 min från beachen. Ser hela havet härifrån nästan hah.
Igår tog vi det lungt på kvällen, tanken var väl att vi skulel clubba men jag, hanna och tobbe kollade på filmen Milk, käkade chips och drack lite öl, dock somnade jag och tobben och vi orkade inte se klart slutet och somnade runt halv 1.
Klockan 15,00 idag ska vi infinna oss på jobbet som inte tillkallar så mycket. Har hört så mycket skit om jobbet från grabbarna här så får väl se hur det går.... Vi ska nog börja kolla efter andra jobb så fort som möjligt :P
Nu vill jag hitta på något och det tror jag hanna också vill :)

saknaden är för stor..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Många djur, och fåglar och saker:D Skönare(varmare)där än i Sverige låter det som!

Kram/Nathalie

2009-03-12 @ 20:03:33
URL: http://www.nogg.se/Natha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback