HAHA!

Läste igenom boytoybloggen! Så jävla kul att läsa haha skrattar så mycket åt mitt elände :D
Nu sitter vi här och dricker och ska snart dra och sjunga kareoke woho!
Ni man ju gå in och kolla på facebook när vi sjunger lite fint, he he he he!

Såg en riktigt live MAX hund idag <3 ville åka hem till min säng och kramas med han!!
Sen låg vi på beachen hela dagen, är röd på hela kroppen haha!
Ante och jag badade ganska friskt i vågorna, SKITKALLT i vattnet men kul haha. När man bara flyger för vågarna kan bli ashöga, men vi  behöver högre som faaaan!

MISS YOU!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej! Idag har jag på mig örhengerna jag fick av dig:) Hoppas det var roligt at sjunga karaoke/Nathalie

2009-03-15 @ 15:55:52
URL: http://www.nogg.se/Natha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback