Framme, yepp!

SOLEN LIGGER PÅ FINT DÅRÅ :D

Känns som semester, haha. Imorrn börjar "allvaret"
Vi ska väl ner till stranden inom kort och kanske sänka nån cerveza ^_~
Igår hade vi mycket trevligt, resan var LÅNG, men när vi kom fram vid 23 så vare lunch i bussen!
Kanske gick med 4 kollektivgrabbar, haha. Ska tydligen komma en till kille och en brud hit, fint kollektiv!
JAG SOM ALLTID VELAT BO I KOLLEKTIV<3
Saknar dock vissa, några mer än andra, hihi! Sms är dyrt att skicka, men gratis att få så va inte rädd för att skicka sms, PLOX!
Har ju dock gratissms.se som man kan använda sig av hehehe. Om jag bara kommer ihåg mitt password..
Utekvällen igår vaaa ju fin heheh. Härliga tider! KUL ATT HANDLA MAT OCKSÅ HEH.

BYEBYE FOR NOW <3

Kommentarer
Postat av: ida

åh dicken! GLAD JAG BLIR!!! KOLLEKTIV E LIVEE<3

2009-03-11 @ 14:45:17
URL: http://lemysteremecanisme.blogspot.com/
Postat av: Nathalie

Hej! Du verkar ha det bra i Spanien... Vill också dit:D Hade Nationella prov idag. Ganska lätt ändå, inte lika "läskigt" som jag trodde;) Jaa men nu ska jag gå och lägga mig

Godnattkram/Nathalie

2009-03-11 @ 21:13:32
URL: http://www.nogg.se/Natha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback