Flytta till Fuengirola

IDA<3.
It's 9,000 miles back to you.
I still feel like home is in your arms!




Det har blivit lite kaos här tror jag, hah.
Kan ju säga att killarna är FJANTIGARE ÄN 4 TJEJER SOM BOR IHOP!
Eller inte alla 4, 2½ av dom är fjantiga som fan. usch!
Småtjaffsar som allt, om vem som ska diska och städa och allt. Ingen gör det så det blir ju jag och Hanna.
Blir nog dags att flytta till Fuengirola, alla har ju sökt jobb där liksom.
Ska ner efter beachen och söka alla möjliga resturangjobb nu liksom.
Trodde mitt konto skulle vara ganska tomt men fick en glädje suprise!
Hade sån ångest och bajs igår över pengar men när jag såg det tog hjärtat ett skutt och jag sken upp!
Är bara så att så mycket har hänt som är drygt. Min skinnjacka för 900 är borta.. Ligger nog hos Ayim i Malaga får jag hoppas, det är va alla tror iaf! Mina NYA ÄLSKADE SKULLCANDYHÖRLURAR för 650 har Dennis knäckt.... Han ska försöka laga annars ska han paya, så less! Min väska som jag köpte i Spanien i somras för 30 euro har gått sönder, ett band har liksom slitits loss... bah, va ingen fel den va bara sliten men drygt, har ingen väska. Sen igår när jag kokade som fan på stranden för att jag va så arg på allt så jag ville gråta så sprang jag ner i havet och doppade mig, jomen då tappade jag mitt älskade töjhänge som kostade mellan 200-300 kr! HAHA. lite skrattretande va. Hoppas kameran, mobilen och mp3n håller. hehe. Kastade dock mobilen igår för jag va så sur på den. Not smart men den lever :)

Idag är det fredag och jag har inte lust men något. Disigt ute, vi skulle ligga på playan efterjobbsök. GOSH

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad jobbigt, jag och Victoria läste precis. Jaja, men hoppas att du har det bra ändå!

Kram/Nathalie

2009-03-29 @ 10:19:47
URL: http://www.nogg.se/Natha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback