Vous êtes le numéro treize

Lördag - vart inte som det vart tänkt, inte alls!
Kom hem till Madde och va där med henne och Carro, vi väntade på pojkarna...
SOM GAV OSS DISSEN HAHA. Vi kokade lagom. Trodde att hela kvällen va ruined,
men vi drog till Malinn och va med henne, Ida, Biggan, Åsa och Daniel :D
Det va nice, sen fick vi skjuts ner till stan, in på Gennys, köpa öl, träffa folk, dansa osv.
Så kvällen vart inte så misslyckad alls, jag hade super kul!
Många kändisar ute också, alltid lika skoj att träffa alla typ ^^

Men nu är jag tidigt uppe för att jag ska till pappa för att prata serious talk, yes...
Kanske sola lite sen kanske, hm ja, låter väldigt bra!


-- 12:59 --

Har haft mitt (1timmes försenade) samtal med pappa, ALLTID LIKA TREVLIGT :D not.
Kom fram till en massa saker, eller iaf han, haha. Jag var bara apatisk, som always.
Så alltså, idag ska jag:
  • ringa navet
  • ringa hemtjänsten :(
  • söka TIO au pair jobb
  • få kontakt med jobbet i spanien
  • städa mitt rum "och mitt sinne"
  • kommer på något som jag kan göra för att bidra med i hemmet (typ tvätta?!)

Känner inte peppen riktigt.. Mår illa och vill inte bli vuxen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback