Kräksjukan

Alltså fyfaaaan.. Vilken natt jag hade från fredag till lördag, trodde att jag skulle dö! Vaknade vid 1 av att jag drömde att min mage skulle explodera vilket det kändes som irl så springer in på toan och spyr upp hela magsäcken som bestod av tacopaj... Vilket inte luktade så gott sådär efter en stund, ville spy mer bara. Gjorde iordning en hink på rummet, spydde i den några gånger.. Efter det vart jag less, låg bara och  frös och huttrade, mådde döden,  tänkte att här behövs det värme  så upp och sätta på bastun, spy lite i toan, spy lite i duschen (bara vattenspya ofc). Somnar lite i bastun, vaknar, spyr.. ORKAR INTE. Vill bada, har inget badkar (klockan kanske var runt 3 här), hittar en liten balja, menar verkligen liten, lol, så fyller den med vatten och försöker lägga mig i den, hahaha, får plats med rumpan iaf.. Och fötterna lite, låter samtidigt varmvatten flöda över mig, det va skönt. Ligger i min balja tills pappa knackar på dörren, det va runt 4, han säger att han har ont i magen, OPS. Då va vi sjuka som fan båda två. Nej vet du vad, inte livet där alltså. Sen går jag och lägger mig i sängen, spyr inge mer, skönt! Ligger och halvsover till klockan 8 på kvällen, då hör jag att pappa är uppe så vi lägger oss i varsin soffa och tycker synd om oss själva! USCHA. Pappa åker och köper blåbärssoppa och coca cola, höhö skönt. Chefen kommer förbi med frukt för han tycker så synd om oss haha, sötnoschef! Hade massa feber, låg i soffan och kollade på När lammen tystnar och sen en massa Scrubs, efter det vände jag mig om och somnade, vaknade 4 på natten av att pappa gör mer soppa åt sig själv sen går han och lägger sig i sin säng, jag orkar inte röra mig och sover kvar i soffan. Vaknar 10 imorse av att jag är helt blöt, svettats ur all min feber typ, SKÖNT! Nu är jag dock sjukt less och uttråkad, har ingen energi och huvudet är så tungt! Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback