Fettisdagen

Uttala det hur det vill baby.

Har kanske inte gjort allt som jag skulle vara klart idag! MEN:
+ har kontaktat chefen i spain,
+ sökt FEM au pair jobb (det får fan räcka, tänkter ju ändå tacka nej?),
+ städat mitt rum,
+ tänkt hjälpa till med att tvätta och laga mat,
- har inte ringt till navet (men ska säga att jag gjort det, kommer ju ändå gör det nångång?!),
- har inte ringt till hemtjänsten men ska få numret av Hanna idag såatte ^_^


Igårkväll va super mysigt, var med Ida, Adrian och Madde och såg film, FINT!
Var väldigt trött igår också, ville bara sova, vilket jag gjorde ganska tidigt.

Vill bada med Maia idag, men får väl se, ska iaf sola idag, vart ju inget igår,
istället vart det banken och polisen men Hanna istället ^_^ men det va välbehövt!

Kan ju säga att Facebook livet går fort fram :O Många vänner redan nu, awesome antar jag lol haha.


Ikväll ska jag på middag till min mormor :) Mysighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback