ZOMBIE

forreaaal. så trött :P
Somnade hos vickan, skönt att sova lite :)
Tänkte lägga mig snart också, lite sömn har aldrig skadat höhö!
Upp och jobba imorrn som sagt ^_^
Köpt en korsordstidning också. Kunde inte låta bli.

Idag sa någon på jobbet: "Ja man kan ju inte vara på jobb varje dag, man har ju ett liv utanför jobbet också!" Jag tänkte, ehhhh ne, hehe, eller så sa jag det högt? Kan nog ha sagt det högt, pretty sure about it haha. LIVET. Var dock helt sjukt trött idag. Kände att hjärtat hoppade till typ 3 ggr sådär så det gör kukont och att jag vart lite dizzy i huvet! För lite sömn och mat och för mycket stress, kaffe och nikotin!

Mamma vill att jag ska hjälpa henne på fredagmorgon och handla, ALLTSÅ PLZ JÄVLA FOLK NÅNGÅNG NÄR JAG ÄR LEDIG SÅ ÄR JAG FAN LEDIG OCH SKA INTE BEHÖVA GÖRA SAKER :(((( Sovmorgon snälla :)
Var så sjukt deppigt trött innan jag gick till Vickan (käkade kalkon soppa och satt ute i snön och drack varmchoklad med baileys medans Maia va sötast och lekte i snön) så jag trodde jag skulle lipa, var så sjukt nära gråteeeen för jag vill bara ANDAS! HAHA. Men kommer nog bli rätt happy när lönen kommer, annars halshugger jag mig ;) Har lagt ner mycket själ i jobbet nu, känns som det bara finns jobbjobbjobb i min skalle.

Btw igårmorse när jag väcktes av mobilen vid 5snåret trodde jag den låg till vänster om mig men där fanns bara en vägg som va sjukt hård med huvet. Det va en awesome väckning kan jag säga, svor lite, däckade, vaknade och masade mig till duschen och tänkte stackars mig HEHE.



Gillar stunden jag har på  morgonen INNAN jag börjar jobbet, liksom när jag sitter hemma och känner nu ska jag äta en rejäl frukost för jag har tid men orkar egentligen aldrig så får alltid dötid över att bara sitta och titta på en och samma punkt nånstans, sen inser jag att klockan sprang iväg fast jag inget gjort och klär på mig och går ut och det är mörkt och knastrar under skorna mot snön, det känns inte så kallt då utan mest bara uppfriskande och har Owl City i rosa fluffet och kanske tar en cigg bara för att det passar in och tar mina 10 min (5omjagmöterHanna) själv av promenix som bara är NICENICENICE! Om det inte ska börja bli kuk kallt förstås :( Då är jag nog inte lika lycklig. Men imorse var det typ 6 minus, dog inte då, fast nu på kvällen dog jag. Måste köpa riktiga vantar, funderar på att ta fram fjällräven jackan och leka michellin gubbe i år också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback