Lilla lördag

FÖRSÖKER VERKLIGEN FÅ DIG ATT FÖRSTÅ...
MEN DU ÄR SÅ KORKAD OCH VÄGRAR INSE SANNINGEN?
ELLER ÄR DU SÅ JÄVLA WASTED OCH ROSTAD I SKALLEN SÅ DU HAR BRÄNT SÖNDER ALLA HJÄRNCELLER? JAG VILL BARA FÅ DIG ATT FÖRSTÅ PÅ ETT SNÄLLT VIS MEN VET INTE HUR LÄNGE JAG ORKAR SPELA SÅHÄR JÄVLA SNÄLL!!

Är ju egentligen en iskall bitch liksom...


Ska iaf till birsta och kolla på skor och köpa 4 boxar vin YIHO!
Tar med mig Ida.

Börjar nog närma sig med lägenheten liksom, HOPPAS.

Är ledig idag och imorrn... konstigt liksom.

Nu har folket börjat höra av sig igen. trevligt, kanske syns idag kanske!!!!!!

Måste till ungdomsmottagningen snarast.. lär väl bli nästa år :(
Måste pierca mig typ nu, orkar inte mer
och MÅSTE  fixa mitt pass fiiiifan. IMORRN.. kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback