HELP. I'M ALIVE



Idag har jag varit på banken.
Idag har jag varit hos polisen.




Double check!
2 grejer avklarade på en dag.
Eller okej,3.. NEJ 4? Fyfan.. Kanske 5.
Får sen.. banken, polisen, jobba med Ingbritt, diska och städa ur rummet lite.
Är sjukt stolt att jag gjort något av min dag.
Har också sett klart 2012. Måste se den igen..
Med text, kan inte kinesiska :(
Är hungrig, ska bli tjockare :D
Vill flytta nu, kanske inte. SJUKT RÄDD.
Blir nog bra :D Som fan.
Måste bara köpa en säng så är jag nöjd i stort sätt ^_^



Ska inte dricka förrän Malinn fyller år.
Har märkt att jag har stora problem (hah ja grattis efter så långtid?) med att dricka :P
Kan inte riktigt behärska mig, dricker alltid för mycket och blir fullast!
Så 2 veckors uppehåll borde vara skönt :D
Dock kanske inte lika lätt (ja man får låta som en alkis också....)
Blir också lite rädd över mig själv när jag är cpfull, gör så mycket dumt.
I fredags, när hela mitt liv föll ihop så tänkte jag almost ta mitt liv (jätte töntigt i know!!!!)
Men kom på mig själv och ringde ett samtal och det löste sig någorlunda bra iaf :)
Var inte så farligt som det lät, bara sjukt patetiskt!
Sen skulle det vara så sjukt onödigt om det gick värre för dagen efter löste sig ju typ allt :P
Haha, men ja... Skrämde ju lite onödigt mycket om man säger så haha, no more!


Vill flytta nu! Men jaaaaja, blir nog när jag kommer hem från Schweiz :D
Men får nog börja måla redan nästa vecka, VORE AWESOME.





















(Tänkte ta en öl när jag städade rummet ni vet så där sjukt skönt grabbig öl haha MEN ICKE, gooodkänd gurl, alltså ska inte ens bara ta en öl till mateeeen eller något.. hela superdunderspik nykter på 2 veckor! HEJA HEJA!)



Kommentarer
Postat av: Madelene

Go Dixie! <3<3

2009-12-08 @ 17:37:58
URL: http://tigermupp.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback