HAHA OMGOMGOMG

Yepp jag är en dålig bruuuuuuuuuud hahah ;D




Iaf idag ska jag vara så sjuuukt bakis hela dagen!
Sitter i tights och en Jespertröja och håret i en knut på huvvä!
Ska bara vara trash och skön och BRY haha.
Jag ska se och lukta bakis hehehhe
MEN FYFAN JAG VA SÅ JÄVLA FULL IGÅR HAHA.
Kollade på sms jag skickat hahah, stavarN^
Fick nåt sneslag på väg hemåt haha tänkte hoppa från nybron,
fattar inte varför, var ju inte ledsen :P bara glad haha.
Men va drygt för ingen ville prata med mig i telefon :(
Och jag visste inte vart jag var eller något.. heheh sorry ppl att jag ringde vid 3?
Hade ju vart på efterfest nånstans med några?
Vet iaf att det va sepekatten och Daniel... Kanske Hampus? nån mer? :P
Rätt svart där efter 2 red bull vodka haha. Träffade Dennis Möller också,
asniceeeee!!! Bjöd honom lite eftersom han va så fattig (sneltjej)
Men okej det va fint att komma hem typ 6 imorse och träffa mamma i dörrn haha.
Kollade på lite tv och va asfull och åt pasta och potatis hahah FYFAN VA JAG MÅDDE!!!
Va länge sen jag va såhär full, så jävla bra!! Hade sjukt kul hahahah ja!!!
åh livet<3

också fin... hahahah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback