FRIDAY ONES AGAIN!!

Fredag igen. Var det inte nyss?

Har iaf en cpdum mage som är dumdumdum hela tiden...
Den blir aldrig bra :(
Och är så sönderstressad och kall så hela jag vibrerar typ, inte OK HEHE.
Övertrött också, sov 4 timmar igår. 6 inatt.. Gick upp extra tidigt för att chilla innan jobbet.
HAH IN MY ASS... Tänkte vara bra och byta piercingar... TAPPADE I HANDFATET NER I RÖRET. Så ja det var till att leka rörmokare tjugo över 6 imorse :( sög. Och kulan försvann ganska omgående efter jag fiskade upp den. KUKYOU.
Fick springa till jobbet med ännu mera stress känsla i magen. BLÄ HAHA.
Sen hade jag det aslugnt på jobbet, så lugnt att jag somnade.. iaf nästan, ögonen gick i kors och asdrygt haha.

Nu snart ska jag köpa 15 liter vin :( och då blir det till att supa sönder.. KOMMR BLI SÅ DYNG!!!
orkar inte hahaha. ORKAR INTE. men ja vi får väl se hehehe.... Huh..









Nordpolen - Vem har sagt ( http://www.youtube.com/watch?v=Hstg_P0lIgo )

Vet inte om jag vill vakna en gång till så jag håller mig vaken 
vill höra det är slut för då har nåt börjat
orkar inte reda upp mitt liv
vem har sagt att kärlek unnas alla
kanske jag men det var längesen


håller din hand
drömmer det ibland
jag vaknar men känslan den finns kvar

det regnar utanför det regnar inuti
molnen kväver mig

du kan bli vad du vill
hans ögon brann eller ljög
hur kunde jag bli kär i dig, dina tårar var mina tårar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback