dagen för nyår

är riktigt jävla uttråkad. har inget att göra.
blir lite små deppig och trött.
plus att sista avsnitt på glee inte funkar :(((( vaafaamnnn. mitt allt just nu-
fast är ju en skitserie heh.
kan emeli bara komma hem nångång :((
hon skulle ju bara jobba 1 dag.. NU ÄR DET JU 3 SOM GÅTT.
fyfan. 3 dagar. har inte gjort något än att köpa tights.
kommer inte hinna sprätta mina tjugotusen ju. deppar.
deppar som fan. HA EN KUL JÄVLA NYÅR ÄCKELHÄRNÖSAND
min kommer iaf äga! fu
för ni vet ju att allt är tråkigt utan mig.
men ni kan ju leka slynor i härnta för det är ni så jävla bra på.
ragga, hångla gå hem till nån. do it. look whos cares

i dont feel so good :)

Kommentarer
Postat av: såffi

du borde stanna här på vägen hem >_<

2010-01-01 @ 15:05:04
URL: http://hate-free-zone.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback