10decembehh

har sovit så otroligt skönt.
kan inte förklara hur det bra det. 2h i soffan
alla hemma, dom förde ett jävla liv men jag sov igenomallt. ÄR GLAD.
suger dock att jag måste lägga mig och sova snart for real.. komma gå?
funderar på att göra toast
MEN ÄR SÅ SUGEN PÅ MANDARINER SÅ JAG DÖR. KAN ÄTA EN MILJON.
vill flytta till lägenheten nu, är så pepp!
har fått ett barbord :D
vet inte vad som hänt men har blivit sådär myssakna missen. hah miao:*
var så trött på jobbet idag. men det va nice igår, bra ida!!!
vet inte hur det kommer gå med mina 2 vita veckor, HAR INTE DRUCKIT ÄNNU.
men på lördag har min syster julfest :((( då måste man väl få????
fick iaf mitt pass idag. jag ser ut som stel tjej. ok.
imorrn fredag: jobba med ingbritt, jobba kväll, sen då? CHILLA? :D
tiden går ändå fort mina vänner. snart är det måndag, då ska jag få börja måla kanske :D
lagade jätte god mat igår, jag är fan duktig när jag verkligen vill :)
gillar mitt jobb ju, vill inte byta :((((( fucku alla. jag tänker inte byta! HÖR NI DET?
äsch, ska fundera på mitt stora problem om vad som ska käkas.... GNAIT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback