Popaganda: check!

Nu var det gjort, varit i sthlm, varit på popaganda, sett mgmt!
Var lite för mycket opepp på allt, sorry. Kände inte för att göra nåt egentligen,
nästa gång jag åker ner ska jag ta det lugnt (hehe precis som jag gjorde nu)
och bara göra saker i min takt, passar det inte så följer man inte med :)
Är trött och känner inte för att lägga mig och sova ensam!
Men har jag något val? ;( BLÄ! Ska nog sova ändå, jag gillar att sova tidigt, OKEJ?
Är trött på att supa, dricka, ta en öl, smaka på alkhol typ. Orkar ej!
Men ibland gör man saker man inte vill :) Eller jo, vill vill jag väl men inte alltid,
men det blir ju så då, vad ska man annars göra?! :O
Äsch, skönt att ha glömt min börs i Jespers packning, slipper slösa kanske!
Och hela min lön är typ slut :O Nämen nästan..... Känns som det, fan!

Iaf, TACK FÖR FIN HELG TJEJER OCH POJK, SYNS IGEN PUSS OCH GODNATT<3

Vill få hem en snygg bodenpojk som köpt mycket snygga nya kläder, mmprrrrgrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback