Måndag ännu en gång

Ny vecka, igen! shit.
Blir så seg och trött och uttråkad och alldeles anti när jag inte gör något på dagarna.
Vaknade i soffan, tvn va av, HUR GICK DET TILL? JAG KOLLADE JU PÅ BATMAN INATT?! nån stängde av den eller?! det va iaf ljust och hemskt imorse. Vägrade kliva upp fast ryggen bad mig att göra det, den skrek verkligen ut sin smärta (min smärta), inte skönt. men somnade om och vaknade och somnade och vaknade tills jag inte kunde ligga ner längre, spy upp ryggraden tack. Kände hur livet strömmade i mig, KANSKE INTE. Gick ner, kolla fb, ofc, lägger mig framför tvn, NÄMEN VA OVANLIGT HEHE. Nathalie kom hem, FRÅN SKOLAN, lol orka?! Kände efter lite i kroppen, jo magen va hungrig, gegga ihop lite mat, vart geggigt men lite gott, funderar på att göra om det igen så jag kan äta det imorrn på jobblunchen, SKA BLI SKÖNT ATT JOBBA hehe.. SEN mera tv, lite datta, pendlade emellan om man säger så oho. Åkte och hämtade min tågbiljett, woho sthlm på torsdag tills söndag eller måndag. ÄGER. Popaganda med Ida, Jesper och Biggan, TJENA BIG APPLE SWE!
Körde runt Natasha lite i bilen, hon skulle lämna papper, hehe. Kalaspapper till KOMPISAR.
Sen åka hem , sen tv, pendla till dattan, käka mat och pendla lite mer, har ett sånt spännande liv :)
Funderar på att pendla mellan tv och dator ikväll, jo, blir bra :)
JOBBA IMORRN PEPPAPEPPAPEPPA.

Livet sticker i ögonen på mig när jag tittar ut genom fönstret

Kommentarer
Postat av: LE MYSTERE

kanske finns livet där ute men det bländar en och svider och inte fan orkar man gå ut i det.

2009-08-24 @ 21:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback